Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
Οι άνθρωποι γεννήθηκαν για να αγαπιούνται. 
Τα πράγματα δημιουργήθηκαν για να χρησιμοποιούνται.
Ο λόγος που κάναμε έναν κόσμο να είναι χάος είναι διότι ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

Πάρτε και το ανεκδοτάκι σας..


Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
Κάπου στα βόρεια προάστια ένας καλοντυμένος κύριος περπατάει αμέριμνος την νύχτα…
Ξαφνικά, πίσω από ένα δέντρο πετάγεται ένας μασκοφορεμένος, του κολλάει ένα πιστόλι στα πλευρά και του ψιθυρίζει:
¨ Τα λεφτά σου και γρήγορα¨ …..
¨Μα τι λες;¨ αντιδράει ο κύριος, ¨ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Εγώ είμαι ο Τάδε Ταδόπουλος, Βουλευτής και πρώην Υπουργός¨!!!!
¨Ε τότε αλλάζει¨, λέει ο μασκοφόρος, ¨τα λεφτά ΜΟΥ και γρήγορα κουφάλα¨!!!!!!!!!   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου