Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Καλημέρα σε όλες και όλους
Βροχερή και ρομαντική μέρα.  Μόνο ο καιρός μας θυμίζει λίγο κάποιες ρομαντικές πλευρές της ψυχής μας .
Κάποιοι μου έλεγαν χθες βράδυ που την βρίσκω την αισιοδοξία . Είμαι αισιόδοξος και δεν θέλω κάποιοι να μου χαλάσουν αυτό που είμαι . `Εχω το δικαίωμα της αντίστασης προκειμένου να προστατεύσω τον εαυτό μου, την οικογένειά μου, τους δικούς μου ανθρώπους τους φίλους μου.

Εντάξει με ενοχλούν πολλά και πολύ μάλιστα αλλά γιατί μεταξύ μας να δίνουμε γκρίζες αποχρώσεις και χρώματα . Ξέρουμε ότι δεν φταίμε 100% , μαζί τους δεν τα φάγαμε , αν θέλετε τσιμπίσαμε κάτι για το στομάχι , γιατί λοιπόν να τα βάλω με τον συνανθρωπό μου ;
Διαβάζω διάφορες αναλύσεις , απόψεις .......μα καλά τόσα χρόνια όλοι αυτοί οι οικονομολόγοι και οι μορφωμένοι τι έκαναν ; Μήπως έτρωγαν και αυτοί και τα έκαναν όλα γαργάρα ;
Θέλω και προσπαθώ να είμαι αισιάδοξος για αυτό θα προχωρήσω και με χιούμορ....

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. ΑΛΑΑΑΑΑ.....ΣΚΕΨΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΚΟΗΘΙΑ.
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου