Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΛΗΜΕΡΑ


Καλημέρα σας.... και καλό μήνα .......
Μια όμορφη μέρα ξημέρωσε.
Χαμογελάστε της και κλείστε της και το μάτι........



ιστορίες για να ονειρεύεσαι ... παιχνίδια για να μεγαλώνεις…..
                      Δ.Φιλίππου-Π.Καραντάνα


Το μικρό ταβερνάκι του κυρ-Πίπη, ήταν το μοναδικό στο νησί, κυριολεκτικά πάνω στο κύμα.  Ο κυρ-Πίπης ήταν "έξω καρδιά, πάντα με το χαμόγελο και τον καλό λόγο στο στόμα.  Λίγα τα τραπέζια, φιλόξενη η ατμόσφαιρα, καλό το φαγητό, όλα όσα ψάχνει ο επισκέπτης.  Μια μέρα, μπήκε στην ταβέρνα χαμογελαστός ο καπεταν-Μιλάχης.  Μέγας ψαράς!
"Καλημέρα, φίλε μου! Κέρνα όλο το μαγαζί! Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη ζωή μου σήμερα, είχα πολύ καλή ψαριά!"
"Να μη σου χαλάσω το χατήρι! Να κεράσω!  Αλλά πώς θα με πληρώσεις, αφού χρωστάς το προηγούμενο κέρασμα;"
"Ξέρεις πόσο πλούσιος και λεύτερος νιώθω, όταν δεν κρατάω τίποτα για αύριο. Θέλω να τα κάνω όλα ζωή ... Και το μόνο σίγουρο είναι ότι σήμερα ζούμε.  Για αύριο χρειάζομαι μόνο το κίνητρο για να ζήσω.  Και ένα κίνητρο είναι και το χρέος μου για σένα, που θα στο ξεπληρώσω με την αυριανή ψαριά.  Με τη σημερινή θα σου πληρώσω τα προηγούμενα. 
"Και ποιος μου εγγυάται ότι θα ζεις αύριο;"
"Καλύτερα, φίλε μου, να χρωστάω στο αύριο της ζωής παρά στο σήμερα.  Και είμαι σίγουρος για σένα ότι θα λυπηθείς περισσότερο που έχασες έναν φίλο, παρά μερικά τάλιρα ..."

 anthropinessxeseis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου