Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Μεγάλη Δευτέρα.

Μεγάλη Δευτέρα και άρχισε και η δική μου πορεία, η σταυροαναστάσιμη πορεία της καρδιάς μου. Και έσκυβα μέσα μου. Έβλεπα τον εαυτό μου να ακολουθεί πλάι πλάι τον Χριστό. Κοντά Του στην Βηθανία., στον δρόμο, στον Ναό. Στο ξεκίνημα αυτού του οδοιπορικού ο Κύριος μου ζητά, για να είμαι δίπλα Του, την αγνότητα μου και την ανεξικακία μου. Η μετάνοια μου αυτή και η προσευχόμενη αγάπη μου στους εχθρούς μου με κάνουν συνοδοιπόρο. Ουρανοφύτευτο δένδρο και ο ευατός μου όχι με τα επιδειξιομανή πυκνά φύλλα του εγωισμού και της καθωσπρέπειας του καλού ανθρώπου, αλλά με την βαθειά ταπεινή σιωπή των καρπών της αρετής της αγάπης.
"Εν ψυχή συντετριμμένη, προσπίπτομέν σοι, και δεόμεθα σου Σωτήρ του Κόσμου. Συ γαρ ει Θεός των μετανοούντων."
Πηγή: Βιβλίο: Μεγάλη Εβοδμάδα
Το σταυροαναστάσιμο οδοιπορικό της ψυχής μου
αρχμ. Σεβαστιανού Τοπάλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου